Hemma igen :)

Så har man varit och tagit studentfoto nudå! Alla var så stiliga så med kostym och grejor, såg så fint ut med mig sittandes i mitten fram med min vita klänning bland alla svarta kostymer :P Vart inge nöjd med håret, menmen så kan det vara. Blir väl kul sen i vilket fall att ha kvar kortet på klassen som minne, killarna tyckte det skulle vara kul att kunan visa sen för folk att dom bara hade en tjej i sin klass, haha!

Hann precis innanför dörren här hemma innan det började åska & regna! Inte så kul om det hade börjat medan jag åkte moppe hem inte.. Jaja, blir lite ensamt utan C de här dagarna men det ska nog gå bra. Ringde förut och prata om att jag kanske skulle följa med iaf men jag känner att jag inte orkar en helg till nu, vi var ju där förra helgen så ^^ Nu är jag lite smått sugen på nå gott, får se om det blir något eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0