Fisk med spenat och grönsaker!

Det blir min middag idag :) Gott! Jag ska börja min nyttiga diet igen som jag körde förut, satt och kollade på gamla bilder igår och tänkte att nu får det fanimej vara nog! Jag vill inte väga så här mycket längre! Jag vill ner till 50 som jag vägde när jag och C träffades för 4 år sedan :D Så nu börjar min resa, haha :P Inget godis och inga onyttigheter till mat så ska det nog gå bra. Får vara försiktigare nu bara än förra året då jag nästan svimmade hos mamma efter 2 veckors ätande av bara frukt och sallad - Man måste äta lite mer varierat för att kroppen ska må bra! Jaja, få se hur det går och går det bra skriver jag nog det här i bloggen ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0