Det är lätt att glömma när man är full!

Jag glömde ju totalt bort att berätta en sak som jag fick veta igår när jag var och festade! C ringde mig när han slutade jobbet och berättade att östersundsbostäder hade ringt, VI FICK LÄGENHETEN FÖR FAN! Jag är så glad nu så det finns inte :D Så från och med 1:a juli hittas jag i Odensala, haha! Jag ska inreda lägenheten så fint, så fint ;) Känns så jävla kul!

Mösspåtagningen idag var härlig, vi möttes ett litet gäng från klassen i skolan idag (många låg nog hemma och var bakis efter gårdagen skulle jag tro) och sedan gick vi till torget. Det var hur många 3:or som helst där och jag såg ingenting för jag når ju bara 1½ meter över havet ;) Det var musik och folk sjöng & var allmänt glada och sedan räknade dom ner och släppte sina ballonger, fyfan vilken känsla det var att se alla ballonger flyga iväg! Trodde aldrig det skulle kännas så, jag blev rörd allvarligt talat.

Nu blir det sova för imorgon har jag LAN B hela dagen :( Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis (:

2009-05-28 @ 09:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0