Nu har vi vår i luften!

Åh, så härligt det var på morgonpromenaden med Odin, inte så kallt och fullt med fågelkvitter överallt! Det tycker jag verkligen visar att våren är på gång :) Nu ska jag städa upp här hemma innan C kommer hem ikväll, jippie! Sen tänkte jag faktiskt låta ninisarna flytta ut en gång för alla, nu när det blivit plusgrader är det bara bra för dem att få vara ute i uteburen C köpte till dem <3 Så ska börja med att städa på balkongen och fixa uteburen innan jag tar tag i städningen här inne :) Känns så skön att jag börjar få ordning på saker och ting nu, verkligen underbart! Nä, nu måste jag sätta igång så inte C kommer hem till denna rövarkula ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0