Jag trodde att jag skulle dö!

Det började för 4-5 dagar sedan att det högg till runt hjärtat, blev även yr och i lördags svartnade det för ögonen flera gånger. Igår natt vaknade jag av världens smärta i bröstet och det gjorde så ont så jag till och med var upp två omgångar och spydde av smärtan. När jag vaknade igår morse hade jag sådan yrsel så jag knappt tog mig upp ur sängen och jag ringde mamma för jag blev så rädd, jag trodde att nu är det kört - Nu håller jag på och dör! Mamma ringde ambulans och jag hamnade på akuten, C kom även dit för mamma hade ringt honom också <3 Jag mådde verkligen inget bra alls men det var skönt att få lägga sig i ett rum där.

De tog massa prover och EKG som såg bra ut, sen fick jag ligga och vänta på läkaren. Det drog ut på tiden så jag skickade hem C tillslut för jag ville inte att Odin skulle vara ensam så länge. Inatt kom äntligen läkaren och kollade hur jag mådde och han sa att han misstänkte att jag hade fått hjärtmuskelinflammation. Men eftersom jag hade så ont natten innan så jag spydde ville han lägga in mig iallafall. Jag satt och väntade i rummet men fick världens ångest efter en stund så jag gick ut och sa att jag ville inte alls stanna kvar, jag ville hem! Så sent inatt tog jag taxi hem till C och det har aldrig varit skönare att komma hem som det var igår.

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att det gick bra för dig gumman. kram kram

2009-04-01 @ 13:53:52
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0