Ensam hemma..

C åkte till Ösd igår så jag spenderar helgen ensam hemma, eller ensam och ensam - Jag har ju alla djuren här iaf :) Jag hade varken tid, ork eller råd att åka denna helg så det får bli en annan gång. På måndag ska jag söka till tekniska basåret på mittuniversitetet i Östersund, vi får väl se vad det blir av det sen då :) Funderar på att plugga till ingenjör inom elektronik, men det visar sig sen vad jag bestämmer mig för efter basåret :) Sen på tisdag ska jag till sjukhuset igen och operera bort fyra födelsemärken, det ska bli sjönt att få bort dem äntligen :D Ska också försöka få klart allt skolarbete men det är lättare sagt än gjort - Ska försöka få ordning på lite uppgifter nu i helgen men först blir det lite pyssel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0