Det kan inte vara sant, Sveriges lagar måste ändras!

Jag fattar inte att det kan ta sådan tid med allt innan man får bagrava någon. Nu har det gått snart 6 månader, ett ½ år och det är inte klart än. Fick veta idag att "det kommer troligtvis ta flera månader innan ett beslut kan tas". Jag förstår inte det, Sveriges lagar måste fan ändras! Hur kan ett mål angående en begravning inte vara ett förtursmål? Det handlar ju om en människa, i det här fallet min pappa - Han förtjänar respekt och INTE att det ska ta flera jävla månader innan han får ro! Satans, jävla skit-Sverige!

Kommentarer
Postat av: ig

Hej Isabell! Jag vet ju inte vad som har hänt, men det är helt sjukt att det ska ta så lång tid. Hör gärna av dig när saker och ting har löst sig, för jag vill gärna närvara. Du vet vart du får tag på mig (: Tänker på dig! Kusinen.

2009-03-24 @ 11:11:13
Postat av: Isabell

Tack så mycket! Jag hör av mig när saker och ting ordnat upp sig (:

2009-03-24 @ 12:17:52
URL: http://isabellasp.blogg.se/
Postat av: Leia

Fy vad hemskt! Så lång tid ska det inte behöva ta :S

2009-03-25 @ 17:45:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0