Mardrömmar & Drömtydning

Häromnatten drömde jag en mardröm, jag gör det ganska ofta och det brukar nästan alltid handla om att det blir översvämning och jag måste kämpa för mitt liv! Jag skulle dessutom klättra uppför en trång väg där jag bara halkade, den var så trång så jag föll tillslut. Sökte lite på Internet och hittade dessa förklaringar:

ÖVERSVÄMNING: En mycket symbolisk dröm. Vatten svämmar över alla bräddar och hotar dig. Den sortens drömmar är en varningssignal och betyder ofta att vår inre harmoni är bruten och att det är något i vårt undermedvetna som hotar att “dränka”, det vill säga ta överhand över vår personlighet.

FALLA: Om du drömmer att du faller så kommer du för en tid framöver att möta svårigheter och problem. Kämpa dig igenom dem och du kommer att bli starkare än förut.

GÅ UPPFÖR: Du råkar ut för en motgång.

TRÅNGA VÄGAR:
Det är besvärligt i livet, är det mycket uppförsbackar betyder det att det är mycket uppför i livet.

Det stämmer ganska bra in på hur mitt liv ser ut just nu tycker jag, bara hoppas det vänder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0