Jag blev utmanad!

Jag blev utmanad av Malin :)

Vad jag har i min/mitt:
Kylskåp: Rester efter studentmiddagen igår och även tårta!
Frys: Massa matlådor och fryst köttfärs.
Skafferi: Basmat och kaninmat :)
Handväska: Plånbok, 4(!) påsar tuggummi, och nycklar.
Sminkväska: Allt möjligt.
Badrumshylla: Schampo, balsam, raklödder.
Förråd: Kartonger som vi nyss städat och rensat ur!
Hjärna: Massa minnen, tankar om sommaren och massa annat.
Jackficka: Bajspåsar, lypsyl och en penna.
Kryddskåp: Olika sorters kryddor och lite frön som inte blivit sådda!
Barskåp: Har lite sprit och sånt på en hylla i bokhyllan ;)
Köksbänk: Sodastream, morteln och lite förvaringsburkar.

Jag utmanar alla som vill och orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0