En liten bit på vägen!

Ibland har man dagar då allt bara känns värdelöst och meingslöst, idag är en sådan dag.. Blev väckt vid 9 av socialen, inte varje dag man blir det. Hursomhelst så fick jag en tid den 6:e juli så då ska ja ha alla papper klar, har ju redan fixat alla papper men måste väl dra ut ett kontoutdrag på nytt iaf innan jag går dit då. Känns så märkligt, när jag ska dit om några veckor så harjag hunnit fylla 20!

Städar & tvättar idag också för imorgon kommer Chrsitophers mamma och bror hit för att fira midsommar med oss :) Undrar förresten var dom gör av Nisse under tiden.. Hmm, måste ringa och fråga senare.

Drömde så fina drömmar inatt, jag pratade med pappa och fick svar på massa frågor jag hade - Det kändes bra när jag vaknade iaf :) Jaja, nu ska jag fortsätta städa här - ska tvätta igen sen vid 17 för jag hann inte klart med all tvätt imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0