Att lyssna på en dröm!

Jag drömde en fin dröm inatt, pappa var där och han sa en sak till mig som jag behövde höra. Han bad mig om något och jag tänker lyssna på det för jag vet att det är vad pappa vill <3

Har putsat fönster idag för snart bär flytten av! Jag är så himla spänd, glad, förväntansfull, orolig, ja allt på samma gång! Det som känns jobbigast är att C inte ska flytta med riktigt än, menmen.. Det finns liksom inget jag kan göra åt det för vi måste ha en inkomst och då måste han stanna och jobba här :/

Ska packa mera grejor imorgon och även städa på balkongen för att få bort det värsta, massa fläckar efter kaninerna och även sedan Ricko gick bort :(

Nu blir det tandborstning och sedan sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0