Aj fan!

Har haft så ont i min jävla kindtand som jag råkade bita sönder för någon månad sedan när jag tuggade på tungpiercingen. Varit in två gånger och fått den provisoriskt lagad och senaste lagningen släppte för någon vecka sedan. Har fått ondare och ondare sedan dess och idag stod jag inte ut utan var tvungen att åka till Timrå till folktandvården :(

Anledningen att jag fått vänta var för att de tyckte jag var alldeles för ung för att dra ut en tand som förövrigt var helt frisk, men jag har inte massa tusenlappar i bakfickan som jag kan punga ut med för att göra en rotfyllning så hejdå tanden!

Har nyss kommit hem och sitter med tussar i munnen för att det ska sluta blöda nu, måste börja göra lite matlådor och tvätta nu också för när C slutar ska vi till Birsta och kika på en hundbur till Odin att ha i nya bilen :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Mysig blogg du har! (:

Kraaam

2009-06-07 @ 22:26:41
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är utmanad!!!

2009-06-11 @ 10:03:09
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0