WOHO, 20 JÄVLA ÅR!

Grattis till mig som är 20 nu, har varit det i 15 minuter nu och jag kan tala om att det känns PRECIS som innan ;) Kanske känns annorlunda efter jag vaknat och ska gå på SYSTEMBOLAGET och handla för första gången i mitt 20-åriga liv! Jag har ju varit där förut förstås men aldrig stått i kassan och betalat själv och varit 20 år, haha!

Åkte från Sundsvall idag, var framme på eftermiddagen och åkte direkt till nya lägenheten för att se den för första gången :) Den var FIN och jag är SUPERNÖJD :D Så jävla glad att vi fick den! Gjorde ordning kaninburen och ställde in lite saker vi hade med oss i bilen från Sundsvall. Efter det käkade vi på pizzeria Oden, alldeles under oss, haha!

Sen blev det iväg upp på Lillänge för att handla lite småsaker till lägenheten och efter det skjutsade C mig till mammas lägenhet, och här sitter jag nu. Vi hämtar ju inte resten av alla saker förrän imorgon/söndag så jag kunde inte sova där ännu. Så nu är jag alltså 20 år + att jag har flyttat tillbaka till Östersund igen :)

Kommentarer
Postat av: ida

Grattis!

2009-07-05 @ 13:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0