Snart tillbaka i Sundsvall igen!

Har varit i Östersund och träffat familj och vänner nu i några veckor men imorgon åker jag hem till Sundsvall igen.  Nyårsafton firades med middag hos Rasmus och Jenny, sedan vart det fest! Många trevliga människor träffade jag där ;) Rasmus bjöd dit mamma och Angelica också så dom firade tolvslaget med oss :D Efter det drog jag, Emelie och Angelica till Valla - Fatta vad långt vi gick fan! Men men, kom hem vid 4 på morgonen iaf och mådde bra :)

Ska ta hål i tungan imorgon innan jag åker hem så kommer inte kunna äta vanlig mat på ett tag då :( Men men, smooties och soppa går bra det också ;) Saknar älskling, har ju inte träffat honom på 1 och ½ vecka nu - Ska bli så skönt att få komma hem till honom igen! Den 16:e ska vi på fin-middag och grejer för då tar han sin civilingenjörsexamen, min duktiga lillis <3 Jag är så stolt över honom så det är inte sant, tänk vad han har klarat av det här bra :D

Nu blir det kalas hos Ulf som fyller gubbe idag ;) Haha, puss på min Christopher som jag får träffa imorgon <3

Kommentarer
Postat av: Malin/ Malo

Välkommen hem igen! Har en award som väntar på dig i min blogg. För att du delar med dig av dina vackra tankar och känslor i din blogg.Kram på dig gumman

2009-01-12 @ 00:44:31
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0