Utmanad!

DU ÄR UTMANAD!
skriv en lista på 10 saker dina vänner kanske inte visste om dig

1. Jag lider av panikångest
2. Jag duschar minst 3 gånger om dagen
3. Jag kan inte dricka mjölk ur samma glas två gånger utan måste ta ett nytt glas om jag ska dricka mer
4. När jag var liten kunde jag inte låta bli att stjäla saker
5. Jag har lämnat två killar pga att de tyckte min lillasyster var jobbig
6. Varken jag eller C visste hur gammal den andre var förrän vi hade träffats ett bra tag
7. Jag kan spänna ut mina näsborrar så dom blir JÄTTESTORA
8. Det var egentligen aldrig meningen att jag och C skulle bli ett par
9. Jag har gått upp 15 kilo sedan jag och C träffades
10. Jag sjunger jämt när jag är hemma

jag utmanar alla som känner för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0