Nyss hemkommen!

Precis kommit hem efter skoldagen :) Först hade vi Samhälle, jo men det gick ju bra - Skolan stannade upp för Internet funkade inte! Faan, asså :P Haha, ja då gick hela klassen till biblioteket istället - Najs det, men svårt att hitta böcker som innehöll rätt info.. Jaja, efter lunchen var det idrott - Innebandy i vin&sprit-hallen :D Det var fett kul, svettigt som fan men kuuuul :) Nu ska jag strax hoppa i n i duschen, hade tänkt gå på Friskis&Svettis men orkar inte >.<

När vi spelade innebandy idag kom jag att tänka på när jag var liten och följde med pappa under en period när han och ett gäng spelade just innebandy. Jag ville bli som pappa så ett tag efter han slutat spela med dem så fick jag hans innebandyklubba och började spela i ett innebandylag :) Jag minns att jag var med på en match men alla vuxna tog allting alldeles för allvarligt, de skrek och hyttade och det var inte alls kul :( Jag slutade efter detta för det var inte vad jag hade tänkt mig, det var mycket roligare när pappa spelade med sitt gäng för då var det inte att vinna det handlade om utan att bara ha roligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skojar du? Det fanns väl ingen som hade sån vinnarskalle som din pappa, han var tävlingsmänniska om någon.Duktig dessutom.

2009-02-24 @ 12:13:25
Postat av: Isabell

Vadå skojar jag? För pappa handlade mitt innebandyspelande när jag var 8 år inte om att vinna utan att ha kul, precis samma sak som när han själv träffade ett gäng för att spela ibland. De tävlade aldrig, de hade kul!

2009-02-24 @ 14:04:28
URL: http://isabellasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0