Sundsvall & Sjukskrivning

Jag & Ginger åkte till Sundsvall i torsdags för att överraska C, han hade misstänkt att jag skulle komma men tror det blev en riktig överraskning när han såg oss båda stå bakom hörnet på huset när han kom ut ;) Var riktigt kul att göra något annorlunda bara sådär, utan att behöva tänka efter så mycket innan. Har varit flera underbara dagar i Sundsvall, vi har mest tagit det lugnt, pluggat & kikat film.

Blev en tripp till IKEA också där det inhandlades lite smått & gott, blev inte julklappar till någon annan än mig själv men jag har ju fixat det redan till de flesta :) Köpte lite förvaring till mitt pysselrum, ska bara försöka ge mig på att sätta upp en krok i taket! Tror att C får hjälpa mig för jag vet inte om jag törs borra i taket själv.. Köpte även ett fint ljusunderlägg i sten och supercoola isformar i form av gitarrer som vi redan har använt flitigt!

Skulle åka hem igår men fick panik när jag insåg att sista tåget gick vid 16 och jag inte skulle hinna träffa C efter han slutat jobba så jag stannade en kväll extra. Vi åkte en sväng till Malin & Per igår kväll, blev fika & prat. Jag & Malin hamnade som vanligt i pysselrummet också medan grabbarna satt och pratade i vardagsrummet ;) Trevligt, trevligt!

Har sett lite julfilmer under dagarna som gått, så nu har jag faktiskt lite julstämning. Förra julen kände jag ingen alls så det känns bra att det kommit tillbaka lite iaf.

Var även till läkaren idag, fick medicin utskriven nu som jag skall lösa ut imorgon & påbörja direkt. Blev även sjukskriven nu till en början då man kan må ännu sämre av medicinen än innan de första veckorna. Jag hoppas verkligen att det fungerar bra, nu när det blir nytt år & allt. En helt ny start & en helt ny början på mitt liv!

Snart kommer Annika hit också, ska löda ihop hennes sladd till datorn & sedan ska vi fota lite till hemsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0