En sådan natt som bara flyger iväg..

Lillasyster ligger redan & sover sött sedan länge, själv kan jag inte sova.. Beror på medicinen så det är inte så mycket att göra åt. Ingen aptit har jag heller, men det stör mig inte så mycket - Annars är jag hungrig typ 24/7 så det är väl rätt skönt att slippa. Glömde dock bort helt att äta häromdagen och kom på det när jag kände magen kurra massa. Konstig känsla, jag visste att det är så magen känns när jag är hungrig men jag kände ingen hunger.

Ska göra julskinkan imorgon & fixa det absolut sista inför julen. Är så glad att C ska flytta upp nu om några dagar, ÄNTLIGEN <3

För övrigt blev jag & Odin hotade av en gubbe igår, vi blev spottade på & fick veta att han skulle döda oss om han såg oss igen. Lite jobbigt då han bor mitt emot tvättstugan som jag besöker varje vecka.. Jaja, han blev anmäld för jag orkar inte med att folk beter sig som idioter när jag inte har gjort något fel mot dem!

Ska försöka sova nu iaf, har försökt i flera timmar och orkade inte ligga kvar längre när jag känner att jag inte kan somna. Måste vara pigg imorgon för att orka fixa det som fixas skall!

Godnatt eller Godmorgon eller vafan ni nu vill kalla det ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

God Jul gumman!!!

2009-12-24 @ 00:56:08
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0