Men, kan man tänka sig - Det blev fest ikväll också!

Jojo, ringde Tina och frågade om hon ville komma en sväng ikväll. Jamenvisst, hon, Andreas & Dennis kom hit till min lägenhet där jag, mamma & syster (+ djuren) befann oss. Blev ytterliggare en trevlig kväll tillsammans med trevligt folk och jag är både full & gla nu ;)

Jag, Dennis & Andreas

Men nu blir det sängen för det är skola imorgon igen mellan 13.15-15.00. Blir nog så att jag drar iväg till Sundsvall över helgen blev det prat om nu ikväll för älskling ville att jag skulle komma, skulle blivit kräftskiva på lördag uppe på Körfältet men man kan ju inte göra allt här i livet inte!
Jaja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0