En helg i Sundsvall

Direkt efter skolan i torsdags tog jag tåget mot Sundsvall. Blev hämtad av älskling vid tåget och åkte till hans 2hands-lägenhet här. Sen gick vi ner mot stan och åt lite och efter det gick vi och hyrde några filmer. Har tagit det lugnt och myst mest hela tiden förutom i fredags när han var på jobbet för då satt jag och pluggade hela dagen..

Idag var det världens spöregn men vi gick ändå in till stan fram & tillbaka, när vi kom hem var vi dyngsura ända genom alla våra kläder och det var jätteskönt att komma hem igen!

Skulle egentligen åka hem imorgon men jag tror jag stannar tills på måndag istället eftersom skolan ändå inte börjar förrän kl 13.15 :) Nu ikväll blir det troligtvis någon film och kanske någon öl, men först vill C gå ner och köpa lite godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0