Pyssel hela dagen lång :D

Vaknade vid 8 i morse och fixade kaffe till älskling, sen packade jag och fixade lite inför pysseldagen hos Malin :) När hon hämtade mig åkte vi och handlade lite innan vi fortsatte hem till henne. Det blev pyssel och snack för hela slanten och även lite käk därimellan. Jag gjorde tre kort till kort i fokus där hobbyhuset sponsrade mig med lite papper, dekorationer och en supersöt stämpel som ni ser nedan :)














Efter det stämplade jag upp lite av Malins fina stämplar som jag VILL HA! Dagen fortsatte med att vi åkte till Donken och köpte lite mat och åkte hem till mig och åt den. Sen stansade vi ut ett minialbum till Malin så hon får koll på sina promarkers :)

Resten av kvällen har jag spenderat hemma med C och bara tagit det lugnt, dricker lite te nu och ska väl snart lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Isabell!



Jag har en blogg nu!

Ida

2009-04-24 @ 16:30:17
URL: http://geggsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0