Men tänk att något kan gå bra ibland!

Jag är så glad just nu, så glad, så glad! Christopher fick mail idag från Östersundsbostäder, vi var på 1:a plats och skulle nu tacka Ja eller Nej till lägneheten :D Nu har vi tackat Ja så den är i princip våran! Fast än är det ju inte säkert då C inte vet hur det blir med jobb efter sommaren så vi kanske inte får den pga det... Men hursomhelst så är jag glad nu för tillfället och det känns bra!

Har städat hemma idag, plockat och diskat. Sen gjorde jag biff med bambuskott och couscous till middag och det blev klart ungefär samtidigt som C klev in genom dörren efter han slutat jobbet :) Hade tyvärr sådan huvudvärk så jag var inte vidare social vid matbordet utan ville bara krypa ihop i ett hörn och sova. Och det ver precis vad jag gjorde direkt efter maten också, sov ungefär ½ timme och klev upp och dammsög. Tänkte kika på så ska det låta då men jag hade så fruktansvärt ont i huvudet så jag följde med C och Odin ut på promenad istället. Det var skönt men blåsigt så jag hörde knappt något vad C sa under promenaden :P

Nu sitter C i badet och när han kliver upp ska vi sova, mitt huvud vill verkligen det just nu så det ska bli skönt. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vilken är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 13:32:53
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0