Beslut från länsstyrelsen

Idag ska beslutet tas vart pappa ska begravas, jag håller tummarna så hårt, så hårt! Jag vill verkligen att det blir på Frösön nära mig och Angelica, inte 20 mil ifrån oss! Fattar inte att det inte är en självklarhet att det är barnen som kommer i första hand en sån här gång, pappa och hans sambo har ju inte ens varit tillsammans i 2,5 år! Jaja, nu är det bara att vänta och se hur det blir bestämt - Dom måste väl ända ha lite vett i skallen när dom jobbar med såna beslut?! Det känns mest viktigt för Angelicas skull, hon är ju bara 6 år och måste få besöka pappas grav så ofta hon vill om hon känner för det. Det går ju inte om graven hamnar 20 mil ifrån oss, då måste man ju planera dagar i förväg om man vill åka dit. Jag mår illa och har ont i magen...

Kommentarer
Postat av: Malin/Malo

Håller tummarna för er gumman. Så fint du skrivit om din pappa. Han blir nog jätteglad för dina ord ska du se. kram Malin

2008-11-21 @ 11:05:57
URL: http://malospysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0