November 2007

Magsjuka&sånt
18 november kl. 23:40

Nu är helgen slut snart, det enda positiva är väl att jag äntligen är frisk. Skolan drar ju igång imorgon igen och så blir det massa plugg som vanligt... Har iallafall hunnit göra massa smycken när jag var sjuk, så jag hade åtminstone nåt kul att hitta på :D

På onsdag är det rättegång också, har tagit ledigt från skolan så jag kan vara med. Det blir hovrätten här i Sundsvall så jag har ju iallafall nära dit...

Nu blir det sängen, godnatt <3


Skola, skola, skola!

13 november kl. 15:19

Har jättemkt arbeten att göra i skolan nu, plus att det var NP i Svenska B idag.. Fast det kändes som att det gick ganska bra iaf (: Ska få ihop ett muntlig framträdande som ska ta 5 min innan fredag oxå.. :( Jag kommer inte på ett skit att skriva om..

Gick ganska bra på Linux-provet, fast missade på grejor som jag nog måste göra om.. kanske.. Sitter och äter välling nu :P Nu är det slut på god-saker så jag åtminstone går ner till 50 som jag vägde när jag träffade älskling.. En bit kvar dit fortfarande :/

På onsdag flyttar Ricko hit till mig&Christopher :D:D:D:D Längtar! <3

PussHej <3


Lov!

1 november kl. 22:10

Tack&lov att det är lov ;) Angelica är här hos mig och C nu, hon stannar tills på söndag. Imorgon kommer mamma, moster, Ulf, Joel, mormor och Axel hit och hälsar på också, det ska bli kul att få visa hur vi bor (: Jag har ju faktiskt bott här i två år nu..

Håller på och fixar så XP ska likna Vista, får väl se hur det kommer gå :/

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0