Juni 2007

SOMMARLOV!
6 juni kl. 23:38

Så går man sista dagen för året imorgon då :D Ska skjuta upp raketerna vi byggde i måndags, undrar om våran kossa vinner?! :P Har packat klart nästan allt nu, för imorgon åker vi ju till Östersund jag och Christopher. Städade hela lägenheten igår och fixade massa, så det ser bra ut här hemma nu :)

Missar ju avslutningen på fredag, så betygen får jag väl inte förren någon gång efter helgen på posten skulle jag tro, SPÄNNANDE! Ska bli kul att se hur året har gått :D Ska packa det sista nu och sen ska vi lägga oss, ha det så gott i sommar!

Förresten så fick jag inte VG i Naturkunskap, han ändrade det till MVG istället ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0