April 2007

Shit! Nu var det längesen jag skrev nåt!
25 april kl. 22:58

Bäst jag tar och skriver några rader.. Jaha, så vad har hänt senast? Hmm.. Idag kollade vi på "Kalle och Chokladfabriken" på engelskan, haha vad rolig den var :P Fast lite konstig också, det måste jag erkänna. Men ändå, man skrattade mycket när de små "Oompa Loompierna" dansade och sjöng :D

Vi åker till Östersund på fredag också jag och Christopher, får se vad man kommer att hitta på där då :/

Ska sova nu, GodNatt <3


Nu är påsklovet slut..
15 april kl. 23:13

Jaha, så var lovet slut då.. Känns lite konstigt faktiskt, varit skönt att få vara lite fri från skolarbete ett tag. Åkte till Östersund med buss i onsdags och lämnade Angelica, tåget var inställt pga stormen :S Sen åkte jag bil med Svempa tillbaka hem igen, hann vara i Östersund i ungefär 30 min =( Aja, var trevligt med besök iallafall.

Hehe, Svempa bjöd in massa folk på fest hos mig och Christopher i torsdags. Vi kände inte någon av dem men det var trevligt ändå =D Fast det var någon eller några av dem som stal massa saker av oss =( Fan vad skönt det hade varit om jag hade hunnit kolla en av tjejerna som var här innan hon la tillbaka parfymen hon stal! Det var ju så uppenbart att det var hon som hade tagit den, haha!

Gick på en promenad till Sidsjön idag jag och Christopher, vi såg så fina svanar =D De var så söta tillsammans, men shit vad stora de var! Visste inte att de var så stora, när jag satt ner bredvid dem kände jag mig skitliten ju =P

Ska ta och sova nu snart, GodNatt <3


Påsk, påsk, påsk

9 april kl. 14:41

Åkte till Östersund i torsdags och hämtade Angelica. Ska åka tillbaka och lämna henne på onsdag är det tänkt. Jag, Angelica och Christopher ska kanske gå och bowla imorgon, får se hur det blir. Angelica spydde i morse så vi får se hur hon mår senare. Orkar inte skriva mer nu, ska fixa lite mat åt Angelica. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0