Så har nästan hela året 2015 gått..

Och jag har inte haft mycket tid alls över att skriva i bloggen! Har ju hänt så otroligt mycket senaste månaderna och med barn, jobb och för lite fritid har jag prioriterat andra saker.
 
Väntar på vår andra lilla knodd som kommer nu vilken dag som helst, längtar oerhört mycket 
 
 
Sedan har vi spenderat en hel del tid i husvagnen som vi älskar, så underbart att vi hittade en vagn vi båda älskade :) Kommer sticka ut på en långtur även denna gång vi får barn precis som när Emma kom. Då blev det ju en 2 månaders-semester och denna gång planerar vi en 1 månads där vi också kommer åka runt i Sverige på olika ställen.
 
Firar 10år tillsammans idag också jag & Christopher, firade detta med att göra slag i saken och förlova oss 
 
 
Var väl på tiden kan man tycka :P haha! Annars så har jag precis gjort sista arbetspasset på Com Hem för i år och är nu föräldraledig eftersom bebis kommer vilken dag som helst, så så ser väl resten av året också ut för mig.
 
Ja det var väl en update som heter duga sedan sist jag skrev ;) På återseende!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0