Sommar!

Nu kan man väl säga att sommaren är här på riktigt iallafall, riktigt varma & härliga dagar har vi fått senaste tiden. Snart är det dags för semester också, 25/6 börjar den :)

Har använt långhelgen till att riva husvagnen så nu är det äntligen färdigt, riktigt skönt! Emma trivs bra på dagis också, pigg som en mört varje morgon när hon vet att hon ska dit. Skönt att det gått så bra :)

Jobbet går bra, ska påbörja en ny utbildning nästa vecka så det ska bli spännande att se hur vi jobbar i fortsättningen. Har knappt aldrig tid att sitta vid datorn numera, eller jag sitter ju hela dagarna på jobbet men duktig som man är jobbar man ju så det blir inget annat surfande ;) Helgerna orkar jag inte sitta heller för då vill jag ju spendera tiden med familjen min <3

I september har jag tagit ut semester också för då ska vi äntligen på Elmias husvagnsmässa som vi pratat om i flera år så nu blir det äntligen av! Kul :D

Nu blir det snart ut på prommis med Odin och sen ska vi mysa resten av kvällen innan det är dags för sängen. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0