Supervalborg!

Första heldagen på jobbet i "skarpt" läge, suttit själv och tagit emot samtal hela dagen i Härnösand. Var lite tävling på kontoret också så om man sålde fick man chansen att vinna fina priser, själv fick man välja bland "storvinsterna" ;) Valde en väckarklocka som tänder en lampa sådär lagomt på morgonen så hjärnan hinner vakna till liv innan det är dags att gå upp :) Mycket bra eftersom vi pratat om att skaffa en sådan jag & Christopher bra länge nu men tyckt att det varit lite dyrt!

Har varit så jäkla kul på jobbet, blir bara roligare & roligare! Känner ännu mer att detta är precis det rätta för mig, supertrevliga kollegor och riktigt härliga arbetsuppgifter. Löningsfredagen tog vi en after work också, var i Härnösand och jobbade på dagen så när vi kom tillbaka med bussen på eftermiddagen gick vi raka spåret till krogen. Kul var det, haha! Dock lämnade jag festligheterna redan vid nio för vi skulle ju bila till Östersund, lagom lyckofylla hela vägen dit ;)

Nu är det valborg, sitter hemma själv (eller med djuren då) eftersom jag lämnade Christopher & Emma i Östersund några dagar :) Saknar min lilla familj men de myser i husvagnen så jag unnar dem den här pappa-dotter-tiden ♥
 
Ska ut med Odin strax och plocka tallbarr, enda som lindrar allergin jag har nu varje dag! Så jävla jobbigt att nysa precis hela tiden, ikväll blir det nog bara att ta det lugnt framför TVn. Imorgon får man ju ta sovmorgon, men lär väl vakna vid 5 ändå, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0