Träning!

Känner mig duktig nu för jag tog mig ut ikväll när Emma somnat & sprang en runda runt sjön här i närheten, det är 3km fram & tillbaka härifrån & tog 25 minuter idag. Ska köra den rundan framöver & se om jag får bättre & bättre tider sedan :) När jag kom hem igen tog jag Odin på en långpromenad & efter det fortsatte jag träna lite till hemma. Christopher blev motiverad han också för han tog också ett träningspass ;) Måste träna ordentligt nu för att förlora kilona som jag la på mig i Stockholm igen! Nu har jag just kommit ut ur duschen & tänkte ta det lugnt resten av kvällen med C.
 
Idag har vi fixat lite med husvagnen, tog också med oss middagen upp dit så vi satt där & mös medan vi åt den. Sen åkte vi till Birsta där jag impuls-köpte lite nya blommor, det blev några orchidéer & några mindre blommor som jag inte minns namnet på samt ett par gröna växter. Några nya krukor fick också följa med så jag kan byta ut de gamla som inte riktigt passar ihop :) Ska fixa med blommorna imorgon & sen har jag en del jobb som ligger efter vi var borta, bokföringen ska tas tag i & fredagens ordrar ska packas så de kommer iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0