Semester i Norra Botkyrka

Nu är vi hemma igen efter en vecka i Stockholm! Har träffat massor av folk under veckan, är så många så jag har lite svårt att hålla koll på alla Christopher's fastrar, farbröder, kusiner, kusinbarn osv.. Några har jag lagt på minnet men som sagt, de är så många & ännu svårare när alla har namn jag inte brukar höra i vanliga fall ;) Trevlig har det varit iallafall.
 
Emma tyckte det var mycket kul under veckan hos farfar, hon blev bortskämd varje dag. Det är väl lite så det brukar vara när man är enda barnbarnet än så länge ;) Vi har åkt runt & träffat släkten, kollat in olika affärer & passat på att shoppa lite. Hittade bla lite kläder så jag uppdaterade garderoben lite till mig själv. Emma har vinterskorna fixade nu också så nu är vi redo inför det kallare klimatet som väntas framöver.
 
Imorse landade president Obama på Arlanda & hela stan stängdes tydligen av, inget vi märkte särskilt mycket av eftersom vi åkte någon timme efter då motorvägen var öppen igen. Resan hem gick bra, Emma sov någon timme & sedan var hon väldigt snäll ända tills vi nästan var hemma då hon var less på att åka bil. Väl hemma ville hon leka med alla grejor hon inte sett särskilt mycket av på två veckor :) Vi käkade lite varma mackor & sedan somnade hon bums.
 
Kvällen har jag spenderat med att städa & fixa här hemma, mamma kommer med Odin imorgon så jag ville få bort så mycket av kaninernas päls som möjligt eftersom hon är så allergisk. Undviker att dammsuga så det inte ska yra omkring i luften & det gick bra nu eftersom vi städade innan vi åkte så det var inte så mycket att städa upp. Räckte med att sopa lite & sedan skurade jag överallt så det ska nog räcka :)
 
Nu blir det äntligen lite soooovaa! Är så trött & ska upp tidigt imorgon (idag) för att hämta mamma & Odin vid tåget ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0