Hälsan

Så var helgen snart slut, har vilat upp mig ordentligt & bara umgåtts med Emma. Imorgon ska jag till tandläkaren direkt på morgonen så får vi se om inflammationen är borta den här gången. Gör inte lika ont nu men är fortfarande öm i tanden så kanske är det var kvar ändå. Får se som sagt, är allt bra blir det äntligen rotfyllning!
 
Håller igång med träningen, lyckats gå ner 6kg nu på två månader så blir mer peppad att fortsätta! Gick upp till strl 40 i byxor när jag var gravid. Lyckades komma i mina tidigare byxor ganska snabbt efter Emma föddes men har nu byxor i strl 36 som tom sitter lite löst, inte mycket men en bit påväg :) Är ju mindre upptill än över låren så att det märks att de blivit lite mindre gör mig väldigt glad! Mer ska det bli, men det får hellre ta tid att komma till målvikten än att det går fort & jag går upp igen sedan.
 
Gick ju ner till närmare 50kg när Odin var valp men det höll inte i sig mer än kanske 1år innan jag började gå upp igen, hade inte orken att ta tag i det då men nu känns det viktigt att vara hälsosam för jag vill inte dra på mig några sjukdomar pga vikten & att man stoppar i sig massa skit. Jag vill vara en pigg & frisk mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0