Helg var det ja!

Tänkte ju vila upp mig under helgen men det blev väl inte riktigt så, fick hem en stor order i fredags så jag har fotat & redigerat lite bilder men långt ifrån allt är klart! Vi var även upp & skulle byta till vinterdäck på husvagnen men det var så lite luft i däcken så vi fick åka till Birsta & köpa en pump & när vi kom tillbaka var det så mörkt så vi får fortsätta imorgon. Vi träffade på Svempa med en kompis i Birsta också, satt & snackade ett tag & fick självklart titta på hans nya grejor han köpt - Musikgrejor till bilen, vad annars liksom?! Kul med lite folk från Östersund iallfall :)
 
Satt & skypade med Malin igår kväll, vi pratade i 4 hela timmar! Haha, tiden går fort när man har roligt ;) Kul grej, har inte satt mig in i det där tidigare. Vi kunde visa upp vårat nya pyssel, sitta & "fönstershoppa" i webbshoppar & umgås på ungefär samma sätt som när vi ses på riktigt :) Då kommer vi kunna pyssla tillsammans framöver även om vi sitter hemma båda två, nice nice.
 
Kikar på spårlöst nu & tänkter iallafall ta det lugnt resten av kvällen, nu är det ändå för mörkt för att fota produkter så jag får vara ledig ;) Klart, slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0