Tiden går..

Var ett tag sedan jag skrev något nu, har hunnit med en hel del under dessa veckor. Vi har campat i Härnösand några dagar, hittade en husvagnsparkering på gångavstånd från centrum som dessutom var gratis där vi stod. Supermysigt ställe med utsikt över stan & hamnen som var rätt tom på båtar nu inför vintern. Vi strosade omkring i staden & njöt, dock var det rätt kallt så vi var inte ute i många timmar innan vi återvände till husvagnen & mös med film & godis :) Emma sov på överslafen i vagnen nu också så vi fick dubbelsängen under som är skönare än sängen fram. Dagarna innan vi åkte byggde jag & Christopher ihop ett litet "staket" med grind som hindrar Emma från att dunsa ner i golvet & det fungerade fint. Hon tyckte det var både roligt & mysigt att sova där uppe, när hon la sig på kvällen klättrade hon själv in & la huvudet på kudden & drog täcket över sig ♥
 
Har även fått upp en spegel i hallen, den är just nu träfärgad så jag kanske tar & köper färg sen någon gång för att måla om den, eller så får den vara så som den är - har inte riktigt bestämt mig än. Sen har jag tagit fram en gammal vit, sliten spegel som jag slipat & gjort ännu mera sliten som mamma ska få. Antingen till hennes fiskarstuga i Valsjöbyn eller till nya lägenheten de ska flytta till efter nyår. Blir nog riktigt fin med lite ljuslyktor på den lilla hyllan som sitter fast undertill på spegeln!
 
Fick virke över när vi byggde Emmas inte-trilla-ur-sängen-i-husvagnen-grej så jag ska nog ta & bygga ihop ett skoställ då vi saknar ett i hallen. Behövs nog 2-3 våningar till alla dessa skor som ligger överallt.
 
Pysslat har jag också tagit mig tid att göra, Har fått till fem kort denna veckan & fler ska det bli :) Superkul nu när inspirationen flödar & Emma kan pyssla hon också så mamma kan fixa sitt trots att Emma är vaken ;) Nu idag står städning på schemat, sen ner & skicka ordrar lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0