Farsdag

Grattis alla pappor på farsdag, speciellt till min egen pappa trots att han inte finns med oss längre ♥
 
Började dagen med att jag & Emma smög upp & bakade en tårta till Christopher, det blev en blå tårta dagen till ära. Emma provsmakade både tårtbotten & godis innan den var klar. Själva tårtan ville hon inte äta för grädde är ingen favorit. Emma gav honom en teckning hon spenderade två timmar med att rita igår, mycket genomtänkt present ;)
 
 
Resten av dagen har bestått av lek & bus, Emma har som vanligt sprungit omkring & dragit fram alla leksaker. Böcker blir roligare & roligare, böckerna från bibblan är de som gäller just nu. Emma rotade bland mina saker & hittade en bild på pappa & Angelica från när hon låg på prematuren. Hon pekade på Angelica & sa "Bäba" tror hon snappat upp det just för vi läser flera böcker som handlar just om Bäbis. Hon kan vissa sidor i böckerna, vad Bäbis säger & gör. Sötnosen ♥
 
Tiden går så otroligt fort, nyss hade jag en liten knodd på armen som inte kunde annat än skrika, äta & sova. Nu yr hon omkring överallt & lär sig nya saker hela tiden!
 
Har börjat kika runt efter något extrajobb för att dryga ut kassan också, hittat några intressanta så vi får se vad som händer. Längtar till julen nu, bara 6 veckor kvar. Vi ska fira jul här i Sundsvall i år, första gången på flera år som vi ska pynta & fixa hemma hos oss :) Blir kul att se vad Emma tycker om granen & allt sedan, hon minns ju inte förra julen eftersom hon var så liten då. Blir mysigt att fira jul nu när Emma är större :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin teckning hon gjorde till pappa :) Mysigt att fira jul hemma, det har jag aldrig gjort med längtar efter det.

Svar: :)
Isabell Asp

2013-11-11 @ 13:41:58
Postat av: Annika

Jag tände ett ljus från er på pappa Torbjörns grav på farsdag, han är alltid med er. <3

Svar: Sent svar men jag tackar så mycket för det
Isabell Asp

2013-11-11 @ 13:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0