Uppe sent!

Det här är första kvällen på väldigt länge som jag är uppe fortfarande den här tiden. Förut var ju jag & Christopher uppe till 3-4 ibland till och med men numera när Emma vaknar vid 7 på morgonen så orkar jag helt enkelt inte vara vaken så länge längre! Brukar somna vid 22-tiden ungefär för kroppen bara ger upp i soffan.
 
Skönt att ha lite rutiner iaf, Emma somnar så snällt mest varje kväll - Bara att lägga ned henne i sängen vid 19:30-20:00 så gnolar hon på lite för sig själv innan hon somnar. Sen att hon sover hela nätterna som hon gjort sedan många månader tillbaka är ju inte helt fel det heller ;) Väldigt skönt att hon är så duktig redan, sen om det håller i sig är ju en annan femma - MEN jag är glad så länge det varar :)
 
Nu ska jag nog ta & lägga mig snart, annars orkar jag inte upp imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0