Snart är mars slut!

Malin kom hit i torsdags & så pysslade vi hela dagen tills vi båda var så trötta att vi inte orkade mer! Som vanligt hann vi inte med några stora högar med alster men något kort blev det iaf :) Jag gjorde detta bidrag till Scraphusets Marstävling:
 
 
I mars månad vill vi att du skapar ett alster där färgerna orange, turkost och grönt måste finnas med på ditt alster i någon form och synas tydligt. Övriga färger får naturligtvis finnas med på ditt alster också. Val av alster väljer du själv, kort, layout, tavla, altra - ja, vad som helst!
 
Ska skicka det till en speciell person som jag saknar lite extra mycket nu i påsk ♥
 
Mamma fyller 46år imorgon också, har ett kort till henne med men det har jag inte hunnit fota. Eftersom hela famlijen är i valsjöbyn nu så får hon kortet i efterskott när de kommer hem igen.
 
Tror jag ska passa på att pyssla lite nu medan Emma sover, som jag längtat efter att få arbeta med händerna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0