Gräsänkling några dagar!

Igår åkte Christopher till Östersund så jag & Emma är hemma själva några dagar med alla djuren ;) Vi ska försöka få hit så mycket grejor det bara går nu från våra två förråd i Ösd, Christopher ska gå igenom & rensa lite till samt sälja bort en del större grejor som vi inte ska ha kvar. Jag längtar efter att få hit alla mina pysselgrejor, alla pärlor & allt papper! Har hur många kartonger som helst fulla med pyssel & det kliar verkligen i fingrarna nu när jag vet att snart kommer jag kunna sitta & pyssla igen :D
 
På måndag kommer Angelica hit eftersom hon har sportlov, det blir mysigt att få rå om henne lite igen ♥ Sen har jag bjudit in några mammor med barn på onsdag, ska bjuda på lunch & så tänkte jag baka något till fika. Blir inte att jag bakar så ofta så jag passar på när Angelica ändå är här. Vad nästa vecka bjuder på mer vet jag inte än, blir väl Birsta på måndag när jag mött upp Angelica vid tåget iallafall.
 
Emma har letat efter Christopher både igårkväll & imorse, lillskrutten ♥ Hon har ju aldrig varit utan någon av oss såhär så hon tycker nog det är lite märkligt. Men som tur är så har hon inte varit ledsen eller något sånt utan bara undrat var pappa är.
 
Nu sover hon så jag tänkte passa på att gå ut en sväng med Odin, det var så krångligt att gå ut med dem båda två igår eftersom det både var blåsigt & halt. Det gör ju inte saken bättre att Odin drar en massa när man är ute heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0