Snart bär det iväg till familjen i Östersund!

Imorgon 18.05 går tåget mot Östersund, Emma var tvungen att lösa biljett hon också - 5kr kostade den men det får det väl vara värt för en extra sittplats ;) Får se hur resan går, antingen är hon from som ett lamm eller så går hon bärsärkagång på tåget, får hoppas på det första. Hoppas jag kan få med vagnen, den är ju ganska liten när man fäller ihop den men jag vet inte om det går att ställa den på något bra ställe förrän vi är där, men det ordnar sig nog. Christopher ska skjutsa oss dit så går det inte få in vagnen får han ta hem den igen.
 
Mamma har köpt blöjor, välling & gröt så det finns redan hos mormor där vi ska bo medan vi är i Östersund. Blir alltid så mycket packning även fast jag tycker att jag bara packar det nödvändigaste. Lånar Christophers stora väska & den är proppfull, mest med Emmas grejor. Så därför var det skönt att slippa ta med dessa saker, många bäckar små.
 
Ska bli skönt att få krama om familjen igen. Behöver dem verkligen nu mitt i allt. Fredagen har vi bestämt att vi ska vara på Jamtli, har försökt samla hela familjen & jag hoppas att de flesta kan komma. En heldag ute med picknick & massa djur mm att kolla på. Blir nog roligt för Emma, minns ju hur otroligt kul det var när vi var små & gick dit. Det kommer även vara massa folk som jobbar där nu när det är sommar, massa skådespel & aktiviteter. Var riktigt kul de två åren jag själv jobbade där, ena året vid lyckohjulet & andra året gjorde jag sockervadd hela sommaren :)
 
Har försökt att inte glömma något som jag behöver ha med, har iaf inte glömt något jätteviktigt isåfall så det är ingen katastrof. Ska bli skönt att bo hos mormor de här dagarna, längtar efter hennes goda mat. Passar bra nu när våran kyl & frys gapar tomt. Christopher får storhandla under helgen, han lär nog fira midsommar hos Stefan & Britta skulle jag tro så det går nog ingen nöd på honom inte ;)
 
Nä, nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon. Har en del att fixa innan vi åker så jag vill börja direkt från morgonen så allt blir färdigt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0