Så mycket som händer..

Har inte skrivit på att bra tag nu. Det är så mycket som hänt under tiden, både bra & dåliga saker. Emma har fått sin tredje tand, hon växer & blir större för varje dag & lär sig nya saker hela tiden. Jag är så glad att jag har henne i mitt liv, min underbara dotter som hjälper mig att orka med varje dag med många skratt & leenden som gör mig lycklig ♥ När jag är nere så gör hon mig glad igen med sina små hyss som hon hittar på, mitt lilla bustroll!
 
Jag fick ännu ett hemskt samtal för ett tag sedan, lilla Ewa har gått bort. Vi har inte setts sedan jag bodde hos mamma & det gjorde så ont att få höra. Lilla Ewa, den Ewa som alltid varit glad när man träffats. Tyvärr orkade hennes kropp inte mer nu, vila i frid & vaka över dina tre söner ♥
 
Fredrik har åkt in & ut på sjukhuset flera gånger den senaste tiden, han har sjukdomen PAH (Pulmonell arteriell hypertension), samma sjuksom som Terese gick bort i när hon just fyllt 13 år. Mina älskade kusiner ♥ Jag är inte så påläst om sjukdomen, men jag såg hur sjuk Terese var när sjukdomen just upptäckts så jag hoppas att Fredrik klarar alla hinder & prövningar på vägen. Han ligger nedsövd just nu & de ska väcka honom imorgon efter en operation som gjordes idag i ena lungan.
 
Det är svårt när man är så längt ifrån, man vet inte vad man ska göra. Jag vill inte störa, men mina tankar finns alltid där. Jag kan bara hoppas att allt går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0