Ny energi!

Idag har varit en fullspäckad dag! Har städat, putsat & fejat, våra fönster blänker & alla mina grejor på badrummet har kommit på plats. Har så mycket grejer så jag köpte en till badrumshylla för någon vecka sedan men har inte haft tid att fixa med allt förrän nu. När grejorna kom på plats där kunde jag få bättre ordning på hyllan i mitt & Emmas rum med alla nagelgrejer :) Får ta lite bilder någon dag.
 
I lagret fick jag ordning för ett tag sedan när Christopher hjälpte mig sätta upp lite nya hyllor där jag kunde ställa IKEA-backar. Har nio fulla backar med produkter + några flyttkartonger med grejor som inte får plats i hyllorna. Skönt när man har koll på alla grejor när man packar ordrar :)
 
Imorgon kommer Christophers mamma hit så vi ska fortsätta fixa lite här hemma innan dess. Ska vädra sängkläder & även rengöra Emmas leksaker så det blir riktigt fint i hennes rum. När det är rent & fräscht hemma mår jag riktigt bra, får ny energi så jag orkar göra mycket mer. Det känns som man inte gör något annat än städar & diskar när man har barn, jag städar & plockar upp medan Emma tar fram nytt ;)
 
Jag & Emma tog en sväng till loppisen vi har här i närheten idag & köpte några böcker. Hittade någon barnbok som jag själv läste när jag var liten så de fick Emma av mig + några böcker till mig själv. Kostade bara 2kr styck så det är mer värt att köpa böcker där & lämna tillbaka dem sedan om man vill än att ta bussen till bibblan, perfekt!
 
Fick papper från tingsrätten idag också, blir rättegång den 22:a augusti & Chirstopher måste tydligen dit angående våran moppe som stals i början av sommaren. Vet inte riktigt vad det hjälper eftersom vi inte såg något utan bara märkte att den var borta. Får se hur det går, hoppas på att få skadestånd som täcker kostnaderna för att byta alla trasiga lås & köpa nya kåpor eftersom tjuvarna slipat alla & lackat om några av dem.
 
Det visar sig, inte mycket mer vi kan göra just nu. Nu blir det sängen, Christopher ska upp tidigt & iväg på ett möte imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0