Nytt hem snart!

Har ägnat de senaste 2½ månaderna åt att försöka hitta bostad, lättare sagt än gjort! Har ringt runt till alla fastighetsbolag, både här i Sundsvall & Östersund, pratat med kommunen, skrivit till masssa folk på blocket osv. Kan ju inte säga att man fått mycket hjälp av någon, det är definitivt inte så som många sagt att man får hjälp när man har barn. Tyvärr tror många det & jag har fött höra hur många gånger som helst att "det är lugnt, ni har ju barn" Men nog om det, jag fick tillslut till ett möte med en kvinna på Mitthem & efter många om & men fick vi rätt till förtur så på måndag ska vi kika på en lägenhet i Skönsberg :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En trea som ni ser, den är på 80kvm. Balkong var nästan ett måste så jag kan ha kaninerna där, blir så mycket damm när man har tre kaniner så jag vill inte utsätta Emma för det i onödan, dessutom mår de bättre utomhus så länge det inte blåser & buren skyddar mot eventuell vind. Gillar planlösningen & hoppas den ser bra ut!
 
Fick inte komma tidigare än måndag & kolla för det var en hel del som skulle fixas sedan de förra hyresgästerna bodde där, vad det innebär har jag ingen aning om men vi ser ju på måndag hur den verkar. Tanken är att jag & Emma ska dela på det större sovrummet isåfall, tänkte dela av så hon har en stor matta att leka på & sängen ska också stå där. Jag har ju inte så mycket att få plats med just nu, behöver plats att sitta & jobba på bara så det ska nog gå att lösa :)
 
Håller tummar & tår för att den är bra så vi kan flytta in där snart, hoppas att det är badkar som planlösningen visar också - Det är något jag verkligen saknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0