Allt fixat inför Julafton!

Nu är allt klart, granen är klädd, paketen ligger under den & väntar på att öppnas. Jag & Emma bakade pepparkakor & lussebullar i förrgår, julköttbullarna är färdiga & kylen är full med julmat. Skinkan tyvstartade vi med redan igårkväll ;) Supertaggad inför julafton nu, ska bli så kul att se Emma öppna sina paket! Hon har ju hängt med när vi handlat så en del grejor har vi redan sett att hon gillat men hon är ovetandes om att grejorna följde med oss hem ;)
 
Fick världens bästa julklapp av Christopher innan vi åkte till Östersund sist också, utöver julbordet fick jag äran att välja tvättmaskin & tumlare så nu slipper jag tvättstugan på gården som man måste boka minst 1 vecka ibland 2 veckor innan! Superskönt att kunna slänga i en tvätt när det behövs :)

Sebastian är här, Emma har börjat kalla honom för "Datta" & det kommer lite nya ord varje dag nästan, jättekul! Imorgon blir det uppesittarkväll hos Malin & Per, ska bli mysigt :) Mamma kanske kommer förbi en sväng över dagen också för att överlämna paket, annars blir det i mellandagarna. Idag står städning på schemat, är inte så mycket kvar så det är skönt.
 
Den 30:e åker vi till Stockholm för att fira nyår med Christophers släkt, längtar efter den goda maten de gör! Helt annan mat än vi själva gör :) Hoppas de har Baklava i år också, förra året var jag så mätt att jag inte orkade men ska äta lite mindre mat så det går i lite i år isåfall ;)
 
Vi kommer hem den 3:e igen, sen har jag tid hos tandläkaren för en ny rotfyllning den 7:e. Förra rotfyllningen verkade lyckad men tyvärr har jag fått ondare & ondare sedan dess & nu är det lika ont som innan den gjordes. Inflammationen har blossat upp igen så det är bara att börja om från början.. När det är klart ska jag & Emma åka till Östersund igen & hjälpa mamma med att få ordning i nya lägenheten som hon får den 1:a :) Stannar nog ca 1 vecka där  så vi hinner få ordning på allt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men inga bilder? :( Hade ju velat sett vad fint ni fått. :)
Du får gardinerna i morgon, en liten tomte och en julduk jag hittade på vinden :)

2013-12-22 @ 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0