Så var det det här med sömn igen ja.. Blev Bloc Tronic istället!

Har en förmåga att inte gå & lägga mig i tid, hehe.. Iaf så satt jag & Christopher nyss och pratade om den gamla goda tiden, när jag var en liten bebis & Christopher var något äldre och hade börjat sin bana som blivande ingenjör ;) Han hade en "leksak" när han var liten som hetter "Bloc Tronic". Tyvärr fattas det lite grejor eftersom det använts flitigt för sisådär 20 år sedan och vi har då & då under åren kikat på Internet om det finns att köpa.
 
Tyvärr är det en grej som är svår att få tag i, och framförallt är de DYRA de få som finns till salu. Men nu tog vi & slog till på ett helt set på eBay ändå, alla delar ska tydligen finnas & vara i riktigt fint skick så why not?!
 
 
Christopher blir väl som en unge på nytt när det kommer hem sen ;) Nu BORDE vi gå & lägga oss, men känner jag oss själva rätt sitter vi uppe ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0