Längesedan!

Nu var det bra längesedan jag skrev någonting, har haft fullt upp måste jag erkänna! Har kämpat på som f*n för att få ekonomin att gå ihop eftersom jag inte haft CSN sedan Emma föddes & heller inte tagit ut en enda föräldraledighetskrona, men skam den som ger sig! Tamejfan har jag inte fått företaget att rulla på nu, haha så jävla nice att kunna betala båda mina & Christophers räkningar för mina alldeles egna intjänade pengar :)
 
Emma har hunnit blivit döpt sedan sist också, den 1:a september i GA-kyrkan här i Sundsvall. Mammas ♥
 
Väntar på besked från Mittuniversitetet också, står i reserv på 3:e plats till Kriminolog & hoppas att några hoppar av nu i början så jag kan få hoppa på istället :) Kom in på Socionom i Östersund men känner att jag inte vill tillbaka till den skitstaden.. Det enda som lockar där är familjen, och missförstå mig rätt - det är svårt att bo utan dem nära, MEN själva staden & människorna där är inget jag saknar. Förutom familjen då förstås.
 
Vi har ju fortsatt att träffas några av oss som gick på föräldraträffarna när vi väntade smått allihop, igår träffades vi igen :) Det kom två mammor till som inte varit med senaste träffarna & det var trevligt att ses allihop - Dock kunde inte Emma & lilla Eira komma för de var lite krassliga, får hoppas att de kommer nästa gång :)
 
Vi fotade barnen sist vi sågs & skulle göra detsamma igår, glömde bort det litegrann så Wilmer hann gå hem & lilla Alice var trött i mammas famn men vi fick till en bild på Vincent, Emma & Axel iaf :)
 
Så söta så ♥
 
Nu står jobb på schemat mest hela tiden, men det är skönt att man kan stå på egna ben & tjäna sina egna pengar utan att behöva blanda in någon annan. Det går ju bra för Christopher med sitt företag just nu också så vi har det bra vi ;)
 
Nä, nu ska jag gå & gosa med min underbara lilla dotter som sover sött - Godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Väldigt duktigt jobbat av dej Isabell,imponerande! unna dej att ta ut lite föräldrapeng nu och njut av din dotter också ;-)

2012-09-05 @ 21:14:30
Postat av: Isabell

Tack, jag njuter under tiden ;) Spenderar all tid med Emma när hon är vaken & jobbar så fort hon sover - det fungerar bra tills vidare :)

2012-09-08 @ 23:50:23
URL: http://isabellasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0