Redo för 2013!

Är så trött i huvudet så allt bara snurrar, ögonen far ihop rätt vad det är & jag vill bara sova! Har varit en hektisk vecka med mycket jobb samtidigt som allt annat ska skötas - Följa Emma på kyrkis, ärenden i stan, läkarbesök x2, städa, tvätta osv. Småsaker som plötsligt blivit mycket större när man ska ta hand om Emma samtidigt, kul men jobbigt ibland! Älskar mitt liv som mamma, det kommer jag aldrig vilja byta bort ♥
 
Igår tog jag en chill-dag hemma hos Malin, spenderade dagen med henne & pysslade, Emma var självklart med hon också. Gjorde en framsida till min kalender för 2013, fick inspirationen från amerikanska flaggan & blev riktigt nöjd med resultatet:
 
Så nu är jag redo för 2013 ;) På lägenhetsfronten går det lika segt, har blivit erbjuden att hyra en lght mitt i Ösd centrum av Madde ifall vi inte hittar något annat innan vi måste flytta härifrån. Det är dock en etta med sovalkov men den är inte pytteliten & den är väldigt fin så jag tror nog att vi skulle kunna få till det bra där :) Känns skönt att ha en backup-plan iaf!
 
Nu ska jag ta en snabbdusch & sedan mysa lite med C innan jag somnar, kanske blir en kopp te också för jag har lite ont i halsen idag.. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0