Jag saknar & älskar dig!

Har haft svårt att sova inatt, saknar Christopher redan - trots att jag bara varit i Östersund i 2 dagar. Men det beror på att han var borta i två veckor innan mig så det blir nästan 3 veckor på rad utan honom nu! Men på tisdag bär det hemåt igen iaf så då blir vi hemma båda två :)

Jag känner mig som tryggast med honom vid min sida, somnar allra lättast med hans arm omkring mig & vaknar inte under natten när jag vet att han finns där bredvid. Jag mår så bra med Christopher, han är det finaste jag vet <3



Jag älskar dig Christopher Olofsson, är så glad att jag träffade dig den där sommaren 2005! Den lyckligaste dagen i mitt liv var när vi två blev en & den lyckan har redan varat i fem år nu, ser fram emot många fler.

Tjugofjärdeseptembertvåtusenfem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0