Början på något Nytt

Sitter & väntar på att C ska komma hem från jobbet, han har varit till Sthlm idag & jobbat. Han var visserligen hit en sväng tidigare & drack lite kaffe men jag längtar efter honom ändå :)

Har beställt massa grejor nu till företaget så det känns bra att det börjar komma igång ordentligt! Vi har testat lite olika grejor med hemsidan nu senaste tiden jag & Christopher så bara vi får till allt som vi vill ha det så ska hemsidan upp på Internet :)

Jag tycker det ska bli så kul att testa på min affärsidé äntligen, jag har ju velat det här i flera år nu så det är verkligen på tiden.. Tur också att jag har C att ta hjälp av till det jag själv inte riktigt vet hur man gör till 100% Najs att ha en sambo som är smart ;)

Nä, nu ska jag nog ta & börja med middagen så den är klar när Christopher kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åh vad kul att det går frammåt!

2010-10-20 @ 10:40:38
URL: http://metrobloggen.se/kajsaJ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0