Det börjar ljusna, trots allt

Psykologen märkte det, Christopher har märkt det, mamma har märkt det, Annika märkte det idag - jag har börjat se gladare ut och verkar må bättre :) Jag vet inte om jag känner någon större skillnad själv men enligt läkaren & psykologen brukar omgivningen märka det först. Jag hoppas det håller i sig!

Det är mycket nu, IGEN! Inget man orkar ta upp med folk direkt men de närmsta vet vad det handlar om iaf, det kommer ske stora förändringar nu snart. Riktigt stora förändringar som inte alls var planderade för några veckor sedan. Men sånt är livet, right?

Idag färgade jag & Annika underhåret på Angelica och gjorde slingor på mamma, det blev bra. Sedan for vi hem till mig och hade myskväll med prat, skratt, spel och lite gott :) Det var kul med lite besök och annat att rikta tankarna mot.

Imorgon blir det hem till mamma igen för att spela & sjunga med Markus, det ska bli kul :) Har massa nya superfina låtar på G nu så jag har längtat riktigt mycket.

Nu blir det sängen, efter jag fått in alla kaniner i buren vill säga. De har sprungit runt här hela dagen nu och vill inte alls gå hem igen ;) C kommer väl snart från stan också. Odin sover, sötnosen <3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0