Livet blir inte alltid som man tänkt sig.

Idag åker C igen efter nästan en månad här i Östersund för att fixa med allt som skulle göra innan, under & efter flytten. Känns inte så bra, men jag kan ingenting göra åt saken.

Fick ett samtal idag som gjorde allt lite bättre, nu börjar det hända lite saker sakta men säkert som förhoppningsvis kommer förändra allt.

Ska till Odensala imorgon för att städa ur det allra sista innan besiktningen på fredag morgon, skitkul! NOT! Jag är så trött & less efter flytten nu så jag tror jag kommer spy över städgrejorna imorgon! Jaja, inte så mkt att göra, vill ju inte få påbackning för att det inte är riktigt gjort..

Allt har blivit lite upp&ner i mitt liv just nu, mycket tankar som snurrar och gör det svårt att sova igen. Nya grejor har uppkommit som gjort allt lite mer jobbigt, beslut måste tas osv. Jag vet inte om jag riktigt orkar sätta mig ner och fundera ordentligt, är rädd för att välja fel & ångra mig i efterhand, tror jag bara väntar och ser hur allt blir istället.

Tiden får utvisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0